poniedziałek, 2 maja 2011

Maseczka Synergen, Anti-Pickel Maske, Antibakteriell, by Rossman

Kupiłam tę maseczkę po raz pierwszy z racji swojej potrzeby testowania i poszukiwania czegoś dobrego dla mnie. Ta maseczka to moje koło ratunkowe, gdy na twarzy pojawiają się wypryski.
Cena: 1,30-1,80 zł
Pojemność: 2 x 7,5 ml

Maseczka zdaniem producenta jest przeciwtrądzikowa, w tym temacie się nie wypowiem, ponieważ trądziku nigdy nie miałam, jednak sporadycznie wyskakują mi niespodzianki, a jak już wyskakują, to grupowo, więc jest z czym walczyć, chociaż jest ich niewiele.
Maseczka ta: "głęboko oczyszcza pory skórne i zapobiega zanieczyszczeniom skóry. Bisabolol łagodzi podrażnienia skóry. Etanol działa odświeżająco i orzeźwiająco." To obiecuje producent.
Moje obserwacje:
+ świetnie sobie radzi z wypryskami
+ wysusza co trzeba
+ odświeża
+ pozostawia uczucie orzeźwienia, które, wiadomo, z czasem mija
+ wyrównuje koloryt skóry
+ porządnie oczyszcza

- pachnie okropnie chemicznie
- niektórych może podrażniać (!)

Mnie ta maseczka nigdy nie podrażniła, może jestem mało wrażliwa ;) Ale nigdy nie miałam z nią problemów. Pachnie naprawdę mocno chemicznie, gdyby nie to, że ratuje moją skórę co jakiś czas, już dawno poszłaby w odstawkę ;) Do zapachu jednak się przyzwyczaiłam.
Maseczka ta jest bardzo tania, niecałe 2 zł za dwie saszetki to świetny interes, dlatego jeśli ktoś się zastanawiał- porponuję spróbować i uważać.
Dla zainteresowanych skład maseczki:

Posted by Picasa

3 komentarze:

  1. Oo, glinka zaraz po wodzie, to faktycznie pewnie ładnie oczyszcza, ale alkohol wysoko widzę, a na moje naczynka nie wskazany niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mam dokładnie taką cerę jak Ty. Może wypróbuję, jak coś wyskoczy niespodziewanie ;)

    jeszcze pytanie a propos kombiwaru - mogłabyś napisać, jaki masz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne :) Bravo Ada Taki jak tutaj: http://www.agd-sklep.eu/index.php?US=7d41e53ddc9354474d2ddcebf17097a2

    OdpowiedzUsuń