niedziela, 8 maja 2011

Problemy z włosami i efekty pracy

W piątek udałam się do fryzjerki, patrząc na swoje końcówki miałam ochotę usiąść i się rozpłakać, więc podcięłam i to sporo. Mam krótsze włosy i czuję się mniej dziewczęco, bo zawsze chciałam mieć takie włosy jak Natalie Portman w Love and Other Impossible Pursuits.
Wracając wczoraj z siłowni mijałam sklep z profesjonalnymi akcesoriami fryzjerskimi, weszłam z zamiarem kupna jakieś maski na końcówki o której mówiła fryzjerka, masek już nie było, ale sprzedawczyni (bardzo uprzejma) poświęciła mi sporo czasu na rozmowę o włosach, pielęgnacji i zaproponowała Olejek Pro-age z olejkiem arganowym, włoskiej firmy Inebrya za 57 zł, oraz jakiś olejek na końcówki z L'oreala, padło na Inebrya, bo zapach był o wiele bardziej kuszący- lody ! Okazało się, że jest zestaw za 111 zł: szampon, odżywka i rzeczony olejek tak więc zaopatrzyłam się w komplet.


Jestem po pierwszym myciu i włosy pachną ładnie, są miękkie i błyszczą, jednak za wcześnie na jakieś konkretne opinie, poużywam to się podzielę wrażeniami. Liczę, że te kosmetyki odmienią moje włosy ;)

Jak co miesiąc zmierzyłam się, tym razem przed siłownią, nie po, więc nie jestem na "pompie" jak to się mawia ;)

Udo: 49,5 cm
Talia: 60 cm
Biodra: 90 cm
Biceps: 28 cm
Łydka: 35 cm

Spadło jedynie z uda 0,5 cm. Mam wrażenie, że trochę stoję w miejcu, ale nie będę się zniechęcać ;) Ważne żeby podtrzymać to, na co zapracowałam dotychczas.
W piątek grałam w kosza i jestem okropnie poobijana, a teraz biegnę na siłownię ;)
Posted by Picasa

7 komentarzy:

  1. Gratuluję spadku w udzie i życzę powodzenia z włosami ;) a jak składy tych kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie składy by się przydały rzeczy włoskowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon niestety posiada SLES ;) Jak będę robić recenzję, to wrzucę składy chyba, że, dziewczyny zależy Wam by już zaobaczyć to się zaraz zrobi :)

    oposie, dziękuję ;) Masz cudowny nick ! :D Z Housem się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty jesteś mało dziewczęca? No co Ty ;p jesteś super kobieca, a włosom dobrze zrobi takie podcięcie :)

    idę dziś odebrać moje zamównienie z Doz-a, kupiłam sobie Humavit błonnik i lkarnitynę, tylko nie wiem jak mam to zażywać... błonnik 3 razy dziennie po 1 tabletce i 1 raz Lkarnityne? czy mogę rano i wieczorem? Jak myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Słusznie Ci się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam olejek arganowy w czystej postaci, prosto z Maroko i jest super na włosy, w internecie widziałam do kupienia ;) nawet dla swojego psa używam, bo jest długowłosy i mi się tak nie kołtuni :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. @anuia, Wiem, że dobrze zrobi. Ostatnio czuję się koszmarnie. Nie dość, że chora i te antybiotyki rozbijają mi organizm, to jeszcze mam wrażenie, że mój testosteron szaleje, bo jestem kosmicznie agresywna, a do @ jeszcze tydzień...
    Tak Błonnik 3x dziennie, L-Karinitynę 1x dziennie jak ćwiczysz, 2x dziennie jak nie ćwiczysz :) Możesz rano i wieczorem, chociaż to wieczorem, nie tak bardzo przed pójściem spać.
    @opos :D

    OdpowiedzUsuń