środa, 27 kwietnia 2011

Postępy: luty-kwiecień

Na swoje nieszczęście nie mierzyłam się od początku, tj. od listopada. Zaczęłam dopiero od lutego i oto moje postępy:

08.02.-09.03
Udo: - 1 cm
Talia: - 1cm
Biodra: -1 cm
Biceps: + 3 cm
Łydka: + 1 cm

09.03-08.04
Udo: -1 cm
Talia: -1,5 cm
Biodra: -1 cm
Biceps: +0.5 cm
Łydka: bez zmian

Tak wyglądałam na przełomie styczeń-luty:


Niebawem wrzucę więcej zdjęć, jak również przy kojenym mierzeniu się podam swoje dokładne wymiary :) A to już niedługo bo 8-9.05 ! No i byłam dzisiaj na mini zakupach, to chciałabym się pochwalić co nakupowałam :D Jak wrócę z siłowni, popiszę trochę tej mojej pracy licencjackiej, to powinnam jeszcze dzisiaj pochwalić się Wam swoimi zakupami :)


Jeśli macie jakieś tematy o których chciałybyście poczytać to zapraszam do proponowania ich w komentarzach. Na pierwszy ogień pójdą przykładowe jadłospisy specjalnie dla Mysi :) Następnie: moje odczucia związane z Rossmanowską maseczką Synergen specjalnie dla gg22 :)
Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. super, jadłospisy zawsze mile widziane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a moją maseczkę już testowałaś? ;p
    i też chce taki brzuch, mam nadzieje, że kiedyś się doczekam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. feigned,
    Jeśli dzisiaj wszystko pójdzie z planem (a wczoraj niestety nie poszło) to pojawi się przykładowy jadłospis dzisiaj, a jeśli nie, to przy okazji jak będę robić kurczaka w sosie jogurtowym :)

    anuia,
    Tak maziałam się już nią po twarzy ! :D Jest super :* Ale potestuję dłużej i też o niej mam nadzieję napisać, mjej skórze po pierwszych dwóch użyciach się spodobała :)
    Jakby jeszcze coś Ci zalegało, to wiesz :D
    Wyrzeźbimy u Ciebie również taki brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzuszek cudny :D
    I czekam z niecierpliwością na jadłospisy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :* Już niedługo jadłospisy się pojawią a właściwie powoli będą się pojawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzuch jak marzenie ;) Zapraszam do mnie
    http://misscferreira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń